Weekend Majowy
Drodzy klienci w dniach 01.05 - 05.05 Nasza firma jest nieczynna
OSKP czynna w 02.05 w godzinach: 8:00 - 16:00 oraz 04.05 w godzinach 7:00 - 13:00
Chrysler 300C instalacja LPG. Zastanawiałeś się kiedyś, czy możliwe jest obniżenie kosztów podróżowania samochodem, który ze swojej natury potrzebuje porządnego źródła energii? Na pewno nie raz, a my dziś wychodzimy na przeciw wyzwaniu i dajemy rozwiązanie, którym jest montaż instalacji LPG.
Ale nie tylko, bo także Concorde oraz LHS. Samochód zbudowany został w stylu retro, rozbudowane zostały nadkola, linia okien jest nisko poprowadzona, a w sylwetce nadwozia pojawiły się liczne kanty. Bazą do 300C była podłoga Mercedesa klasy E W211, natomiast możliwość kupienia go w Polsce miał każdy na przełomie 2004/2005 roku.
Chrysler 300C to nazwa, jaka została nadana pojazdowi na rynek Europejski, a jego produkcja miała miejsce w Austrii. Od 2011 roku produkowana jest II generacja tej maszyny. W porównaniu do wcześniejszych wersji samochód przeszedł niemałą ewolucję, zyskując liczne przetłoczenia oraz bardziej zaokrągloną geometrię.
Natomiast nieco później, bo w 2014 roku zaprezentowano wersję po face-liftingu. Na pierwszy rzut oka rzuca się większa atrapa chłodnicy, reflektory z wbudowanymi światłami LED oraz zmieniona dolna część zderzaka. W tylnej części pojazdu światła zostały zespolone, zderzak zmieniono całkowicie, a pokrywa bagażnika została zmodernizowana. Wewnątrz pojawił się 8″ wyświetlacz dotykowy, wi-fi, tempomat oraz układy ostrzegające o nieplanowanej zmianie pasa czy zderzeniu czołowym. Z powodu niskiej sprzedaży eksport zakończył się w 2014 roku.
Silnik, który napędza tą maszynę to wolnossący 285 konny niezniszczalny blok o pojemności 3.6 litra. Sześciocylindrowa jednostka w połączeniu oczywiście z automatyczną skrzynią biegów to efekt ciężkiej pracy konstruktorów. Model 300C jest samochodem klasy średniej/wyższej. W tej wersji zbiornik z gazem zamontowany jest w bagażniku w miejscu koła zapasowego. Pojemność 49 litrów pozwala na zatankowanie szczęśliwemu właścicielowi około 40 litrów gazu.
Spalanie jednostki napędowej zasilanej benzyną wynosi 11-12 litrów na sto kilometrów, natomiast silnik zasilany gazem będzie pobierał od 13 do 15 litrów, co pozwala obniżyć koszty aż o 55%. Każdy klient otrzymuje pięcioletnią gwarancję z limitem stu tysięcy kilometrów i aby ją utrzymać, należy serwisować samochód raz w roku lub co 20 tyś. przejechanych kilometrów.
Dodatkowym atutem jest to, że zawór tankowania został umieszczony pod klapką benzyny, więc adapter w tym wypadku jest nam zbędny. Podsumowując, jest to ciekawe rozwiązanie, które może bardzo umilić jazdę tą cudowną maszyną.