OFERTA SPECJALNA
JESIENNA
PROMOCJA
10 X 0% bez kosztów i odsetek
oraz RABTAT
Teraz od każdej wyceny odejmujemy aż 1001 zł
Po montażu instalacji LPG ubyło płynu chłodniczego, co robić? Ubytek płynu chłodniczego po montażu instalacji gazowej może się zdarzyć. Przede wszystkim nie należy wtedy panikować.
Podczas wydawania samochodu po montażu instalacji gazowej informujemy naszych Klientów o konieczności monitorowania poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym. Jest to istotne zwłaszcza w pierwszym tygodniu od odbioru pojazdu.
Podczas montażu instalacji nasi montażyści wpinają się w układ chłodzenia aby wykorzystać płyn do ogrzania reduktora. Po montażu płyn jest uzupełniany, układ odpowietrzany, a samochód testowany. Jednakże odpowietrzenie układu nie następuje w ciągu, przysłowiowych, 5 minut. Potrzeba do tego czasu, a przede wszystkim przejechanych kilometrów.
Jeżeli w ciągu kilku pierwszych dni od montażu instalacji zauważysz spadek poziomu płynu chłodniczego to w pierwszej kolejności należy go uzupełnić, a następnie obserwować przez kilka kolejnych dni. Jeżeli płynu przestanie ubywać oznacza to, że układ całkowicie się odpowietrzył i po uzupełnieniu ewentualnego braku mamy problem z głowy.
Jeżeli pomimo uzupełnienia płynu nadal go ubywa to wtedy należy bezzwłocznie zgłosić się do naszego serwisu – dzwoniąc uprzednio pod nr 32 47 26 596 wewn. 2 lub udać się do innego serwisu lub mechanika, który wykona diagnostykę pod kątem wycieku.
Jeżeli okaże się, że wyciek jest spowodowany przez połączenia instalacji gazowej wtedy należy zgłosić się do naszego serwisu (po uprzednim umówieniu się na termin). Jeżeli problem nie leży po stronie połączeń instalacji gazowej to można go usunąć na własną rękę – nie zalecamy tego rozwiązania jeżeli nie posiadasz odpowiedniej wiedzy, w innym serwisie lub u innego mechanika.
UWAGA: W przypadku stwierdzenia faktycznego wycieku płynu chłodniczego, po wykonanej naprawie układu należy ponownie monitorować poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Zwłaszcza w pierwszych dniach po naprawie, a profilaktycznie co kilka dni w okresie miesiąca aby mieć 100% pewności, że usterka została usunięta.
UWAGA: Jeżeli w ciągu kilku dni od montażu w zbiorniczku wyrównawczym nie będzie w ogóle płynu lub jeżeli silnik zacznie mieć tendencję do przegrzewania się, uruchamiać się będą wentylatory itp. to wtedy należy bezzwłocznie zgłosić się do naszego serwisu dzwoniąc uprzednio pod nr 32 47 26 596 wewn. 2 nie kontynuując dalszej jazdy, a my odholujemy pojazd do naszego serwisu na nasz koszt.