OFERTA SPECJALNA
JESIENNA
PROMOCJA
10 X 0% bez kosztów i odsetek
oraz RABTAT
Teraz od każdej wyceny odejmujemy aż 1001 zł
Pod maską prezentowanej Hondy znajdziemy silnik o pojemności 1.5 litra z oznaczeniem V-TEC o mocy 193KM. Jest to 5 generacja Hondy CRV. Silnik posiada także turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk benzyny. Paliwo jest zatem podawane bezpośrednio do komory spalania, a nie tak, jak w trysku pośrednim, do kolektora ssącego. Samochód pochodzi z rynku kanadyjskiego i posiada przepotężny zbiornik toroidalny o całkowitej pojemności 73 litrów, przy czym możemy zatankować 59 litrów gazu. Wlew gazu udało się zmieścić obok wlewu benzyny w całości i bez konieczności korzystania z żadnych przejściówek.
Silnik, mimo małej pojemności, ma dosyć dużą moc, bo jest to aż 193KM. Jest to efekt polityki tzw. downsizingu, czyli obniżania pojemności silnika do maksimum z jednoczesnym zwiększeniem mocy do maksimum poprzez dołożenie turbodoładowania. Auto posiada także napęd na 4 koła oraz automatyczną skrzynię biegu. Po raz pierwszy Hondę CRV 5 generacji zaprezentowano na targach motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2016 r. Z kolei wersja europejska miała premierę 1,5 roku później – w marcu 2018 r. podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.
Pojazd otrzymał zupełnie nowy design z charakterystycznym dla marki przednim pasem. Wersja europejska różni się od amerykańskiej delikatnie przemodelowanymi światłami przednimi i tylnymi. Centralnym elementem deski rozdzielczej jest 7-calowy system multimedialny Honda Connect. Dzięki temu systemowi, który pozwala podłączyć telefon w samochodzie, producent obiecuje kierowcy stały i łatwy kontakt ze znajomymi oraz dostęp do ulubionej muzyki oraz zdjęć. W modelu CRV po raz pierwszy zastosowano system domykania atrapy chłodnicy. Europejską wersję pozbawiono silnika wysokoprężnego na rzecz hybrydowego o pojemności 2 litrów.
Średnie spalanie benzyny wynosi między 9-11 litrów na 100 km. Natomiast po zamontowaniu instalacji LPG dokonaliśmy litrażowania przy ciągłej jeździe autostradą nie przekraczając prędkości 100 km/h. Samochód średnio spalił 9 litrów gazu i 1,5 litra benzyny. Dzięki zabudowanej instalacji gazowej pokonanie tym samochodem 100 kilometrów może być tańsze nawet o 50%. Warto również wspomnieć, że oferujemy 5-letnią gwarancję na instalację LPG, a żeby ją utrzymać, należy serwisować samochód raz w roku bądź co 20 000 przejechanych kilometrów.