OFERTA SPECJALNA
TEGO JESZCZE NIE BYŁO !
Mega oferta na najlepsze instalacje LPG
7 lat gwarancji
BEZ LIMITU KILOMETRÓW
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Dodge Durango LPG. Odpowiednio duża ilość miejsca pod klapką wlewu paliwa umożliwia zamontowanie wlewu gazu przy wlewie paliwa. Butla z gazem, która może mieć pojemność nawet do 100 litrów przez budowę samochodu musi być umieszczona pod samochodem.
Taki zapas gazu pozwoli na przejechanie wielu kilometrów. Pomimo dużego rozmiaru silnika instalacja gazowa w pełni mieści się pod maską. Dużą zaletą jest cena LPG, która pozwala na szybki zwrot z inwestycji w instalacje gazowe.
Silnik Hemi o pojemności 5.7 litra w układzie V8 generuje 365 koni mechanicznych. Dodge Durango w tej wersji silnikowej spala około 16 litrów benzyny na 100 kilometrów. Spalanie LPG w tym przypadku to około 18 litrów/100km w cyklu mieszanym, czyli miejsko – autostradowym. Można to porównać do wyniku 9 litrów benzyny na 100 kilometrów. Przy prowadzeniu można odczuć gabaryty samochodu.
Zawieszenie dobrze wybiera nierówności, fotele są wygodne i dobrze trzymające w zakrętach. Przyspieszenie w trybie sportowym jest bardzo zadowalające. Nie ma mocnego uderzenia jak w modelu Dodge Charger, jednak samochód dobrze zbiera się do startu. Wyprzedzanie nie będzie stanowiło żadnego problemu. Amerykańskie jednostki bez problemy znoszą instalacje LPG.
W przypadku amerykańskich samochodów z dużym silnikiem montaż instalacji LPG jest bardziej opłacalny niż w przypadku aut europejskich. Gaz LPG dobrze współpracuje z prostymi w konstrukcji jednostkami z USA. Oczywistym jest, że inwestycja zwraca się tym szybciej, im większe jest spalanie oraz im więcej samochód pokonuje kilometrów.
W przypadku aut amerykańskich silniki są budowane w dość konwencjonalnej technologii, plusem w tym przypadku jest koszt montażu instalacji. Montaż dobrej instalacji gazowej kosztuje często mniej niż „zagazowanie” nowoczesnej, ale wysilonej jednostki europejskiej z bezpośrednim wtryskiem benzyny – dzięki temu inwestycja w instalację z reguły zaledwie po kilku miesiącach.
Przy dobrze zestrojonej instalacji gazowej, w przypadku dużych silników, szczególnie współpracujących z automatycznymi skrzyniami biegów, nie ma mowy o jakimkolwiek spadku osiągów.
Można z pewnością stwierdzić, że instalacja LPG w autach amerykańskich jest lepszym pomysłem niż w autach europejskich, w których wysilone silniki mogą źle odbierać gaz. Ze względu na duże zapotrzebowanie na paliwo inwestycja zwraca się bardzo szybko, a dźwięk amerykańskiego silnika V8 nie musi być drogi w utrzymaniu.