OFERTA SPECJALNA
JESIENNA
PROMOCJA
10 X 0% bez kosztów i odsetek
oraz RABTAT
Teraz od każdej wyceny odejmujemy aż 1001 zł
Chrysler 300C instalacja LPG. Zastanawiałeś się kiedyś, czy możliwe jest obniżenie kosztów podróżowania samochodem, który ze swojej natury potrzebuje porządnego źródła energii? Na pewno nie raz, a my dziś wychodzimy na przeciw wyzwaniu i dajemy rozwiązanie, którym jest montaż instalacji LPG.
Ale nie tylko, bo także Concorde oraz LHS. Samochód zbudowany został w stylu retro, rozbudowane zostały nadkola, linia okien jest nisko poprowadzona, a w sylwetce nadwozia pojawiły się liczne kanty. Bazą do 300C była podłoga Mercedesa klasy E W211, natomiast możliwość kupienia go w Polsce miał każdy na przełomie 2004/2005 roku.
Chrysler 300C to nazwa, jaka została nadana pojazdowi na rynek Europejski, a jego produkcja miała miejsce w Austrii. Od 2011 roku produkowana jest II generacja tej maszyny. W porównaniu do wcześniejszych wersji samochód przeszedł niemałą ewolucję, zyskując liczne przetłoczenia oraz bardziej zaokrągloną geometrię.
Natomiast nieco później, bo w 2014 roku zaprezentowano wersję po face-liftingu. Na pierwszy rzut oka rzuca się większa atrapa chłodnicy, reflektory z wbudowanymi światłami LED oraz zmieniona dolna część zderzaka. W tylnej części pojazdu światła zostały zespolone, zderzak zmieniono całkowicie, a pokrywa bagażnika została zmodernizowana. Wewnątrz pojawił się 8″ wyświetlacz dotykowy, wi-fi, tempomat oraz układy ostrzegające o nieplanowanej zmianie pasa czy zderzeniu czołowym. Z powodu niskiej sprzedaży eksport zakończył się w 2014 roku.
Silnik, który napędza tą maszynę to wolnossący 285 konny niezniszczalny blok o pojemności 3.6 litra. Sześciocylindrowa jednostka w połączeniu oczywiście z automatyczną skrzynią biegów to efekt ciężkiej pracy konstruktorów. Model 300C jest samochodem klasy średniej/wyższej. W tej wersji zbiornik z gazem zamontowany jest w bagażniku w miejscu koła zapasowego. Pojemność 49 litrów pozwala na zatankowanie szczęśliwemu właścicielowi około 40 litrów gazu.
Spalanie jednostki napędowej zasilanej benzyną wynosi 11-12 litrów na sto kilometrów, natomiast silnik zasilany gazem będzie pobierał od 13 do 15 litrów, co pozwala obniżyć koszty aż o 55%. Każdy klient otrzymuje pięcioletnią gwarancję z limitem stu tysięcy kilometrów i aby ją utrzymać, należy serwisować samochód raz w roku lub co 20 tyś. przejechanych kilometrów.
Dodatkowym atutem jest to, że zawór tankowania został umieszczony pod klapką benzyny, więc adapter w tym wypadku jest nam zbędny. Podsumowując, jest to ciekawe rozwiązanie, które może bardzo umilić jazdę tą cudowną maszyną.