OFERTA SPECJALNA
JESIENNA
PROMOCJA
10 X 0% bez kosztów i odsetek
oraz RABTAT
Teraz od każdej wyceny odejmujemy aż 1001 zł
Audi A8 LPG. Przedstawiamy luksusowy samochód audi A8 z roku 2011, po montażu instalacji LPG. Instalacja LPG została zamontowana w całości w naszej firmie.
W prezentowanym materiale klient przyjechał z województwa mazowieckiego. Silnik w Audi to ośmiu cylindrowa wolnossąca jednostka o pojemności 4,2 l i mocy 372 koni mechanicznych. Silnik wyposażony został w tryb bezpośredni. Samochód waży niecałe dwie tony. Dzięki dużej mocy silnika przyspiesza do 100 km/h w 7 sekund. Prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 250 km na godzinę. Auto jest wyposażone w automatyczną 8 biegową skrzynię typu tiptronik.
Samochód posiada napęd na wszystkie cztery koła, czyli jest tak zwanym Quattro. Zbiornik cylindryczny o pojemności 90 l został zamontowany w bagażniku, co pozwala na zatankowanie około 72 litry gazu. Zawór tankowania został umieszczony w całości pod klapką wlewu benzyny, dlatego nie ma potrzeby stosowania latera.
Średnie spalanie benzyny na 100 km wynosi około 12 l. Samochód litrażowany został dwa razy po 200 km. Pierwsze litrażowanie wykonane zostało na autostradzie, spalanie gazu wyniosło 10 l plus 2,3 litra benzyny. Drugie na drogach lokalnych, spalanie gazu wyszło 9,5 l plus 2,3 l benzyny.
Audi A8 to samochód osobowy klasy luksusowej produkowany od 1994 roku. Od 2017 roku produkowana jest czwarta generacja. Audi A8 trzeciej generacji, czyli prezentowany model w filmie, został po raz pierwszy zaprezentowany w listopadzie 2009 roku. Trzecia generacja została oznaczona symbolem D4 i została zaprezentowana jesienią 2009 roku, a do produkcji trafiła zimą 2009 roku. A8 D4 oparte zostało na płycie podłogowej NBL opracowanej przez koncern Volkswagen Group.
Wykorzystywana została także technologia Audi Space Frame znana z poprzedniej generacji Audi A8. Dzięki temu pojazd jest najlżejszym modelem z napędem AWD w swoim segmencie. Najlepiej również wypada zużycie paliwa. Rozstaw osi sięgających 3 m zwiastuje olbrzymią przestronność kabiny. W drugim rzędzie od sufitu do głowy nawet dwumetrowych pasażerów odległość sięga, aż kilku centymetrów.
Wprowadzone zostały duże zmiany w nadwoziu, które stało się bardziej dynamiczne. Nie zrezygnowano z charakterystycznych okrągłych kształtów, ale dodanie ostrych linii pozwoliło na podkreślenie elegancji i zadzioru. Prezentowany model występuje w wersji Long, czyli z przedłużonym rozstawem osi, tak samo, jak co czwarte sprzedawane Audi A8.