OFERTA SPECJALNA
JESIENNA
PROMOCJA
10 X 0% bez kosztów i odsetek
oraz RABTAT
Teraz od każdej wyceny odejmujemy aż 1001 zł
Lexus IS 200t instalacja LPG. Lexus IS 200t to samochód osobowy klasy średniej produkowany od 1998 r. przez Toyota Motor Corporation. Obecnie produkowana jest trzecia generacja modelu powstałego w 2013 r. w Detroit. Jest to ostatni model w gamie Lexusa, który otrzymał charakterystyczny grill cechujący całą gamę tej marki. Europejski debiut miał miejsce w Genewie w marcu 2013 r., a sprzedaż w Polce ruszyła w czerwcu ego samego roku.
Premiera pojazdu została poprzedzona wersją koncepcyjna, która została zaprezentowana w Paryżu pod nazwą Lexus LF CC.
Lexus IS 200t z 2016 r. pod maską posiada jednostkę o pojemności 2 l z turbodoładowaniem o mocy 245 KM, 2 komplety spryskiwaczy w systemie dual, gdzie 4 podają paliwo bezpośrednio do komory spalania, a kolejne 4 dawkują benzynę do kolektora ssącego.
W 2015 r. zrezygnowano z silnika o pojemności 2,5 l na rzecz turbodoładowane o pojemności 2 l oraz mocy 245 KM. Przednie światła w pojeździe zamontowano w kształcie litery L.
Każda wersja auta dostępna jest z systemem Drive Mode Select. Samochód wyposażony jest w aktywną pokrywę komory silnika, która unosi się np. w przypadku kolizji z pieszym.
Wóz waży 1600 kg, rozpędza się w 7 sekund do setki, osiąga prędkość maksymalna 240 km/h,
posiada ośmiobiegową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na tylną oś.
Wnętrze auta dla jednych jest przykładem elegancji i stonowania, innym wydaje się zimne. Niemniej jego wielkim atutem są dobre materiały wykorzystane do budowy wnętrza oraz futurystyczny wygląd.
W zawieszeniu zastosowano więcej elementów z aluminium oraz wysoko wytrzymałej stali, dzięki czemu udało się zmniejszyć nieresorowana masę, jednocześnie zwiększając sztywność konstrukcji. Do dyspozycji mamy duży zbiornik toroidalny o całkowitej pojemności 65 l, przy czym możemy zatankować 52 l gazu. Podłoga bagażnika została znacznie podwyższona zbiornikiem, jednak aby wyrównać całą zabudowę, zamiast oryginalnej podłogi wykonano profesjonalną półkę.
Na życzenie klienta zamontowano wlew gazu obok wlewu benzyny, jednak ze względu na małą ilość miejsca istnieje potrzeba zastosowania adaptera. Wykonano dwa litrażowania po 200 km. Pierwsze na autostradzie przy stałej prędkości 140 km/h, samochód spalił 12 l gazu oraz niecałe 0,5 l benzyny na 100 km. Drugie litrażowanie również na odcinku 200 km z prędkością nieprzekraczającą 110 km/h.
Spalanie gazu wyniosło 9 l plus 0,5 l benzyny na 100 km. Silnik na zasilaniu gazem pracuje bardzo dobrze, nie wykazując różnic pomiędzy zasilaniem gazem a zasilaniem benzyną.
Aby uzyskać cenę instalacji LPG, należy wypełnić formularz na naszej stronie internetowej